ozgeysr kizlar femara sonrasi ovitrelle kullandim ovitrellenin 2. gunu oglen yazan resimdeki gibiydi yani bugun gun icinde havuc kabak cekirdegi inositol kullandim gece tekrar yaptim biraz daha silik gibi sizce catlama olmus mu
ozgeysr Momyy_baby tesekkur ederim oksururken falanda alt karnimda agri var ama pcos olunca insan korkuyor tutacak mi diye
Momyy_baby ozgeysr emin ol tutunacaksa tutunuyor her türlü ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı tuvalet harici ayağa kalkmıyordum yemek meyve hep uzandığım yerde yedim ama sonuç düşük oldu maalesef o yüzden stres yapma bu da etkiliyor emin ol o yüzden akışına bırak hayırlısıyla kolaylıkla olsun inşallah 🙏