Ipek321 papatyahanim1 merhaba canım bende 31. Haftamda gittim 1800 dedi iyi dedi kilosuna. Ultrason da 200 250 gr yanılma payı hep oluyor diyor doktorlar diğer 2 gebeliğimde de öyle olmuştu
papatyahanim1 Addile yaa internette de hep bu civarı söylüyorlar aslında da neye göre geriden geliyor ki
Senabal papatyahanim1 32+5 te 2400 dü 35 hafta ile uyumlu dedi doktorumuz porsiyonlarımı küçültmemi söyledi
Senabal papatyahanim1 ben 63 ile hamile kaldım 56 ya düştüm ilk 4 ay çok fazla istifra ettim şu an 71 kiloyum 8 kilo almış oluyorum kaybolan kiloları saymazsak
Elifsemra papatyahanim1 30 haftada gittim 1800 demişti 2 kilo olmuştur bence tabi her. Bebeğin gelişimi farklı olur
Senabal papatyahanim1 balık her hafta muhakkak tükettim birde kabak çekirdeği her aklıma geldiğinde yedim