Merhaba kızlar 7 temmuzda kimyasal gebelik geçirdim (tüp ) o ay normale döngümde regli oldum. Ağustos 12sinde 3 gün kahverengi akıntım oldu
Eylülde regli görmedim / Ekim oldu bekliyorum
Bu tarz döngü yaşayan var mı normal diye bekledim gebelik olabilir mi ?