Belki birkaç takviye kullanarak süt artırıcı damla, anne çayı vs gibi şeylerle bir tık artırabilirsin ama onun dışında zor çünkü bu süt işi %80 genetik bir olay. Sık sık emzirmelisin bol su içmelisin iyi uyumalısın ki üretim devam etsin. Mama öcü değil. Bende meme ve mama devam ediyorum. Bebek artık 45 günlük olmuş başlarda yetmediyse sonradan büyüdükçe daha zor. Emzirme sonraları sağarak power pump kampı yaparak artırdığını söyleyenlerde var ama sürekliliği epey zor oluyor