babyso hamileliğimi öğrenir öğrenmez önce bio oil ve lierac denedim çok önerildiği için ama çok verimli bi sonuç alamadım çatlamadım ama tam nemlendirmiyo gibi bi his geldi vucudum normalde de kuru. Sonra anam babam usulü hindistan cevizi yağına başladım gerçekten çok iyi geliyo ilk başlarda tam yediriyordum şimdi 28+6yım bu hafta daha sık ve daha bol sürdüm kaşıntımı falan aldı hep. Toplam 3 kilo aldığım için de olabilir genetik de olabilir henüz çatlamadım. Bazen ne kullansan da çatlayabiliyormuş insan. Bio oil kullancaksanız da sarısını tercih edin, turuncusunda retinoid içerik var bu bebişe zararlı bi içerik. İnşallah güzel geçer süreciniz sağlıkla alırsınız kucağınıza ☺️