Bende 1 haftadır hastayım. Acile gittiğimde doktor parol serum taktı. İlaç olarak da antibiyotik ve parol verdi fakat ben güvenip alamadım. Ihlamur, süt içtim. Karabiber ve bal karışımı da boğaza iyi geliyor. Nefes alamadığımda da sıcak suya vicks koyup kafama havlu kapatıp suyu çekmeye çalıştım baya açıldı. Ama hala burun akıntısı devam ediyor. Tabi siz ilaç içmek isterseniz doktoruna danışıp kullanın