Sevim010 Rahime ekilme günü nedir kızlar ?? Bilen varsa yardımcı olabilir mi Google de açıklayıcı hiçbir bilgi yok
Nurrrrr Sevim010 Nerde yazıyor ki o ? Yani ekilme derken saç ekilmesi var fide ekilmesi var sevgiliyle buluşmaya gitmeyince sevgili ekilmesi var 🙈 Yaaa kızmayın ama gerçekten bilmiyorum🙏
Dilara1992 Sevim010 canim rahim icine ekilme gunu dollenmeden sonraki 1 hafta 10 gunden bahsediyo. Ama hangi gun dollenme gercekleseceginj hesaplayamayiz her insan icin farklidir bu.
Sevim010 Nurrrrr estağfurullah ne kızması Bebeğin Rahime ekilme günü diye bişey çıkıyor hesaplamalarda acaba ne demek ?
Nurrrrr Deletedmom113 kötü niyetle yazmadım inanın 🙏 Sadece birazcık espri olsun diye yoksa kötü bir insan değilim yardımcı olmak cok isterdim fakat gerçekten google bile bilememiş ki ben maleseff 😒 Yanlış anlamayın lütfen
Sevim010 Zagrozunannesi ilk kez duydum bende yumurtlama günü hesapla diye bi yere girdim yazdım oraya rahimini yumurtlama ayın 26 sı Rahime ekilme günü 3 Şubat yazıyor
Sevim010 Deletedmom113 yok normal yumurtlama hesapla diye bi yere girdik Tahmini yumurtlama 26 Ocak Rahime ekilme günü 3 Şubat yazıyor
Gzddgd İlişki sonrası bir on gğn sonra bebek rahimde oluşmaya başlıyor buna denir hatta bi adet zamanı geçmesini bekleriz hamilelik netleşsin die çünkü her normal kadın aslında her ay hamile olur 🤗
Sevim010 ValideSultan bizde ovülasyon tarihi hesapla diye bi yere girdik yumurtlama 26 Ocak Rahime ekilme 3 Şubat diye gösteriyor
ValideSultan Sevim010 Rahime yerleşme anlamında şöyle ki döllenme fallop tüplerinde gerçekleşir ve 3-4 günde rahme iner gömülür o manada söylüyorlar tahminen
Sevim010 ValideSultan bide size bişey sorabilir miyim Döllenme günü diyelim 3 Şubat 17 şubatta kese görünür mü Döllenmenin 14. Günü yani
ValideSultan Sevim010 Canım zaten kese döllenmeden 14-16 gün sonra görünüyor ama doktorlar hesap karışmasın diye son adet tarihini baz alırlar. Zaten yumurtlama yada döllenme olsun olmasın 14-16 gün sonra regl olursun yada gecikir bebek olur 😊