winnie_the_pooh Kızlar karnım akşamları şişiyor ama sabah iniyor. Akşam görenler ay karnın çıkmış diyor bende bozuntuya vermiyorum. Sizin nasıl durumlar? Karnım ne zaman çıkacak 😅
2812 winnie_the_pooh o sırada benim 13. Haftada çıkan koca karnım 😀canım bu iç karınla ilgili benim baya darmış şuan 24 teyim koca karnım var
Dgkfj5 winnie_the_pooh benim de biraz çıktı ama hamile göbeği gibi değil ayva göbeği gibi 20 hafta tam
Havin49_ winnie_the_pooh cnm ilk gebelikte geç çıkıyor ben oğlumda 6 aylıktı yeni çıktı şuan dört aylık gebeyim karnım bariz belli hamile göbeği😀
Zelis_ozdrgn winnie_the_pooh Canım iç karınla alakalı benim iç karnım geniş mesela o yüzden benim de geç şişmeye başladı karnım ama iç karnı dar olanlar 14. 15. haftada şişmeye başlıyorlar
Nuriay winnie_the_pooh bencede bedenle alakası var annem derdiki kadım o kadar büyükdüki doktorlar bile ikiz sanmış doğmadan suyu çokmuş
Serfiraz winnie_the_pooh 24 e kadar birşey yoktu. Hamile oldugumu soyledigimde sasiriyorlardi. 25 te birden çıktı. Hamile misin diye sormaya basladilar. 26 dayim şimdi de kaburgalarim agriyor. Sanirim bir haftada bebek uzadi kilo aldi 😄
Papatya05_ winnie_the_pooh benimde var oğlumda da vardı erken çıkmıştı bu yapınızla alakalı bence 20+6 dayım