Kızlar benek planlıyorum bu ay yumurtam 23. Gunumde catladi çok geç yani hala adet olmadım bugün 38 gunum beta verdim 4.81 çıktı doktorum dedi ki 5 değil diye negatif iki gün sonra testi tekrarla sizce bu kadar yükselmesi normal mi ve bende. Su gibi akinti geliyor iç camasirim islaniyor sag kasik ağrısı hafif hafif arada oluyor adet olacakmışım gibi bi tatlı ağrı var benim gibi yaşayan var mı aramızda