Tugceksck Zlhakrnn ilk doğumumu 38+5 de yapmıştım sezeryan. Bunu da 39 diye planladık daha erken gelmezse
demirrleydi_ Zlhakrnn ilk doğumu acil olarak 37.haftada yaptım sezaryendi bunuda 39 olarak planladı doktor tabi bir sıkıntı çıkmazsa ya da bebiş erken gelmek istemezse
nisamlke sevvallsanverr0 bebeğimin kalp atışları nst de yüksek çıkıyordu ama 2 hafta öncesinde başlamıştı bu durum en son kontrole gittiğimde tekrar aynı olduğunu görünce doktorum daha fazla beklememiz gerektiğini söyledi
melaly İlkinde 38.2 de suyum geldi İkincide 41.0 da suni ile başladım ama gelmeyince 41.3 de sez oldum.