rabia038
Yani kararını verdiyseniz bu başlığın amacını anlamadım pek. Her mesaja bir yorum yazmışsınız, bir tek benim yazdığım ve Umay isminin dinen nasıl karşılandığıyla ilgili bilgiyi cevapsız bırakmışsınız. Yani bilgilenmek istemiyorsunuz, vicdanınızı rahatlatacak yorumlar bekliyorsunuz burada.
Salt İslami açıdan baktığımızda bir tanrıça ismini koymak tartışmalı bir durum gerçekten. Önemli olan niyettir bakış açısına katılmıyorum ben. Tartışmalı bir şey yapıp, ardından niyetim iyi demek kolaya kaçmak. Ha bir ismin çocuğun doğumundan sonra öğrenirsiniz, o ayrı bir durum.
Diyeceğim o ki, isteyen istediği ismi koyabilir. Ama en güzeli insanın ilkelerine göre davranmasıdır ve yaptıklarının arkasında durmasıdır. “Umay’ın İslami açıdan tartışmalı olabileceğini biliyorum ve bu ismi bunu kabul ederek koyuyorum” diyebiliyorsanız, sıkıntı yok.