Kızlar merhaba, 7 haftalık gebeyim. Gebelik öncesinde 10 cm lik miyomum vardı, gittiğim bir prof.ameliyata gerek yok hamile kalınca sezeryanla alırız dedi. Ancak daha şimdiden 2 cm büyüme var, başka bir doktor da çok yanlış yaptın bu çocuk zor tutunur diyor ve çok fazla olumsuz şey söyledi😒 Miyomlu doğum yapan var mı aranizda