Sultan_nur Ben bir haftadır ağır şekilde yaşıyorum grip gibi hastalığın ilk günleri oluyor bol bol ılık şeyler iç canım ve bol meyve tüket bende 7+2 yim doktorum ilaç vermedi ve bol bol dinlenmemi önerdi
nerm629_ Sultan_nur teşekkür ederim gece uyanmıştım dolapta meyve suyu vardı onu içtim kesin ondan oldu yaa bence nane limon yaptım içine bal koydum balgami azdirdi
Gamzeee__ nerm629_ çok geçmiş olsun beyaz kuru dut çok iyi geliyor bilginiz olsun yinede araştırın sıcak suda demle iç