babytwo22 Görümcem tüp bebek işleminden sonra kanda değeri 23 çıktı bu değerden sonra gebelik olanlar var mı ?
Nisanmomy babytwo22 gebelik değeri ama çok yeni olmalı. transferin kaçıncı günü kan verdi . 2 günde bir kan verip yükselişini takip etmesi gerekiyor
mucizelerinannesi2025 Maşallah tutunmuş minik iki günde bir kan versin düzenli artışları olur inşallah🤲❤
babytwo22 mucizelerinannesi2025 yaa çook sevindim yorumunuza çok istiyoruz aynı şekilde onlarda tabi 🥰❣️
Nisanmomy babytwo22 2 gün sonra kan versin tekrar değeri en az %70 gibi artmalı. Hatta 2 katı olursa çok iyi değer
mrsaydemir Gün verdim 31 çıktı Bi kez daha verdim 3 gün sonra 122 oldu Şuan 6+3 teyız Sağlıkla gelsin bebişler 🥰
babytwo22 mrsaydemir hayırlı sağlıklı olsun inşallah umarım bizimki de yükselir kanama felan oldu mu peki ?