dilaradoyan Kızlar hamileliğimde kullanmıştım elimde progestan 200mg var. 1tablet kullanmışım 10adet, kalan 2tablet yani 20adet duruyor. Skt’si mayıs2026. Ben o dönem ücretle almıştım. Yine öyle kullanan varsa ücretsiz gönderebilirim.