tugbazeyd1 15+6 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamamıştım.Bu gün sağ göğüsüm ucu fena halde kaşınıyor ve aşırı hassas kaşıyıncada acıyor. Göğüs ucu kremi sürdüm ama fayda etmedi başına gelen var mı ? Normal mi ?