ebru_ornek23 irem50287 ayak altı yanması genelde d vitamini eksikliğinden oluyor, bir değerlerine baktır istersen
Sla52 irem50287 ıslak havlu filan yapma sakın üşütürsün eczaneden soğuk spreylerden al yazın saça filan sıkılır ya güneş çarpmasın diye sık ayağına iyi geliyor. Olmadı soğuk suyun içine tuz koy beklet yarım saat sonra çıkar rahatlayacağını göreceksin
Yilmayse irem50287 hint yağı sür canım beni. Öyle bir hastalığım var hep ayağımız yanar babam da aynı hastalık var sadece hint yağı geçiriyor