Bu 2. Gebeliğim kız bekliyoruz. 21 haftalık gebeyim. Son zamanlarda çok ağrım oluyor karnım kasıklarım ve vajinamda. Şiddetli adet ağrısı gibi. Bıçak saplanıyor gibi. Baskı yapıyor. Pazartesi doktora gideceğim. Sizce normal mi bu ağrılar ilk gebeliğimde hiç yaşamadım