Rabiaunal çok şükür bütün hazırlıklar bitti 19 haftamda almaya başladım kıyafetleri falan suan sadece bakım ürünleri kaldi Bebek yağı bezler falan kaldı nisanda kıyafetleri yıkamayı ütülemeyi düşünüyorum ondan sonra çantamı hazırlayacağım Allah izin verirse canım 🥰