Kızlar merhaba 20 aylık oğlum var ve 35+3 haftalık hamileyim.dikislerin incelme ihtimaline karşı 10 gün sonra sezaryen ile gerçekleşecek. İlk oğlumda spinal anestezi ile doğum yaptım ancak ameliyat esnasında rahmimin her yerinin kist olduğu görüldü doğumdan sonra kist ameliyatı oldum ve 2 buçuk saat sonra ameliyattan çıktım. Doğumdan sonra kan kaybı,endişe derken çok fenalastim midem bulandı tansiyonum ve nabzım düştü. Spinal etkisi azaldı acı hissetmeye başladım nabız düşük diye genele dönmediler sedasyonla bir şekilde halloldu ama çok travmatikti. 1 ay önce de hamile halimle spinal anestezi ile basur ameliyatı oldum. Fenalaştım iyi değilim diye bagirmama rağmen iyisin diye sürekli telkinde bulundular. O kadar terledim ki sular içinde kaldım sedyeye yapıştım öğürmekten bir hal oldum meğer damar yolum tıkanmış ve sakinleştirici, bulantı giderici dedi altıma dolmuş hemen yeni damar yolu açıldı rahatladım. İlk hamileliğimde doktorum genel olma ağrı ile uyanırsın anı yaşa biz panik olursan halledicez demişti bugünkü kontrolde genel mi olsam dedim tabi olabilir nasıl istersen dedi. Ağrıyla uyanma durumunu sordum ağrı kesici ile destekleriz dedi. Peki spinal olsam dogumdan sonra dikim işleminde sedasyon verseniz dedim ona da olur dedi tüm kararı bana bıraktı. İlkinde genel olma demiştiniz diye sormak aklıma gelmedi. Sanırım o da yaşadığım paniği gördü hem ilk doğumda hem basur ameliyatında. Şimdi kafam allak bullak oldu o gün karar verelim dedi. Kızlar bana bir yol gösterin lütfen.ilk doğumda bel ağrım baş ağrısı olmamışti ama basur ameliyatında 3 4 gün baş ağrısı çektim hala bel ağrım var ben ne yapayım 😔zaten planlı bir gebelik değildi hala çok üzgünüm hazır değilim en azından doğum iyi geçsin de lohusa depresyonu yaşamayım diyorum. İlk dogumumda 3 ay rüyamda doğum yaptığımı görüp aynı acılarla uyandım 😔