Tospik 37+1 im son 1 aydır o kadar güzel uyuyorum ki gece 12 -1 gibi yatip sabaha karşı 4 de ihtiyaç için kalkiyorum geri yatip 9,5 10 a kadar uyuyorum son zamanlar uyku sıkıntı derlerdi ama ben bebekler gibi uyuyorum odama girip çıkanları bile duymuyorum sanirim bana evrenin msji bu şimdi uyu biz sana sorcaz der gibi 😁 sezeryan olacağım şafak 10 sanirim son uykular için Rabb'im bana fırsat veriyo çok şükür 🤭🤭 sizde durumlar ne 🤣🙈
Nurrrrr Tospik Oyy gülüm valla o günleri mumla arayacaksın tabiki canparçan gelince herşey onunla güzelleşecek uykusuz kalsan bile artık 4 5 aya kadar normal uykusuna dönecek ama onsan sonra gece anne acıktım anne susadım anne cizgi film anne yanında uyuyacam dicek 🤣🤣
Gnygns Tospik o evren bana da umarım "şimdi uyutmuyoruz ama bebeğin çok uslu olacak mışıl mışıl uyuyacaksınız" demek istiyordur 😂
DeryaOguzhan Tospik maşallah 31. Haftadayım nerdeyse 3.aydan beri deliksiz uyumadım hiç bişey olmasa en az 3 kere tuvalete kalkıyorum 🤦♀️ Ara ara bel ağrılarım artıyor uyutmuyor. 2 3 saate bir uyanmaya alıştım artık evrenin bana mesajı da sanırım bu 🤣
Tospik Eda0509 sağolasın canim Allah sana da bu zamanlara gelmeyi ve boyle güzel uyumayı nasip etsin inşallah 🙈🙈🤭
Tospik Nurrrrr 😆😆 doğsun artık saglicakla canim ben razıyım valla çok sıkıldım 4 gözle onu bekliyoruz herkes el pençe divan duruyo gözümüz karnimda sürekli beyfendinin keyfi yerinde galiba tık yok 😁
Tospik Gnygns ahahahha inşallah canim hepimize verdiği msj ayri tabi 😆😆 pozitif düşün pozitif olsun ne diim 😆🤣🙈
Hilokii Tospik ben sanırım evrenin bana gönderdiği bu mesaji yedim 😂 37+6 özellikle son 3 gecedir sıfır uykuuu 😂
ebru23 Tospik uyuyamiyom ben vallla geceleri bi agirlik cokuyo bide hareketli canimi yakiyo 32+1 deyim
Tospik Kahramanlar yok canim gündüz uykusu felan uyumuyorum birde düzene girdi artik o yüzden rahat uyuyorum galiba 😅 artik gelse de sikinti olmaz sanırım 4 gözle bekliyoruz 🤭
Shylkyc Tospik maşallaaah ☺ bebeğin de böyle huzurlu, rahat uykulu bi bebek olur inşallah 👶 biz bugün 16 hafta olduk. Ben de uyumalara doyamıyordum bir süredir. Çok uyku ve halsizlik yaptı benim yaramaz 💁
Tospik Shylkyc Allah razı olsun canim inşallah öyle olur sizde sağlıkla kavuşun bebisinize. Başlarda çok uyku yapiyor 🙈
Irmakdkm 30+5 im bende uyuyorum maşallah sıkıntım pek yok 😂 banada diyo o zaman şuan tadını çıkart sonra paşan uyutmayacak seni diye🙏🏼💙
Usakli64 Tospik benim bi ara bölünüktu uykum simdi duzeldi doguma 12 günümüz var. Biraz psikolojik stresle ilgili uykusuzluk sanirim... Masallah bugünlerde seninki gibi uykum 😄💝
Tospik Usakli64 son zamanlari iyi değerlendirmek lazim canim şükür halimize herkes bizim gibi olsa keşke rahat uyusalar 😅🙈