MS2 altiintop korkma canım benim her şeyin hayrlısı… benim de ilk gebeliğim dış gebelikti ama sonra çok şükür oğlum doğdu dün 2 yaşına girdi 🥹 ve şimdi yine hamileyim. Allah büyük inşâAllah güzellikle sonuçlansın ❤️ içini ferah tut
bebeklerim__ altiintop 37denn73 aslında guzel bi değer. 2 katına çıkmış ama öncesi benim kafamı karıştırdı