11 yıllık evliyim önceleri düşünmedik hiç. 3 yıldır bebek istiyoruz ama nasip olmadı. Mart ayından itibaren de doktora gidiyorum sorun yok dendi 38 yaşında olduğum için zaman kaybetmeyin tüp bebek yaptırın dedi doktorum maddi durumu ayarlayana kadar her ay umut etmeye devam ilk defa bu ay ovulasyon testi uyguladım beklemedeyim