Selam kızlar. Bugün aile festivali varmış yedikulede oraya gittik, gitmez olaydık orası ayrı. Orda çok ayakta kaldım, kızımı kucağımda taşımak zorunda kaldım. 3,5 yaşında. Eve geldikten sonra baktım azıcık leke olmuş. Önemsemedim ama aradan 4 saat faan geçti az önce yine baktım yine var. Korkmaya başladım. Bu ikinci hamileliğim daha çok yeni. Yerleşme kanaması olabilir mi yoksa bugün yorulduğum için mi oldu. İlk hamileliğimde de olmuştu 5. Haftada. Bi yanım normal diyor bi yanım korkuyor. Doktordan randevu aldım ama pazartesiye. O zamana kadar geçmezse acile giderim de bu gece nasıl uyuyacam bilmiyorum. 😢