Dün yine kırmızı kanamam oldu . Lekelenmelerim vardı ama dün baya geldi . İğne yaptılar Progestan. Zaten fitil kullanıyordum . Bugün azaldı kahverengi leke olarak geliyor normal mi . 10+5 haftalık . Böyle kanama lekelenme yaşayıp sağlıklı devam eden var mı . Çok korkuyorum