Ztkn2 Birisi freely alttaki artımed adetime 4 gün kala bu testleri yaptım hangisi yanlış anlamadım😂 bide siz bakın
Asi_07 Ztkn2 alttaki kuruma çizgisi gibi üsttekinde de göremedim ben Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🌸
[silindi] Ztkn2 göz yanılması değilse üste ben görüyorum sanki ya Alttada gorunuyr zaten görüyorum demeye gerek yok 😂💕
Asi_07 Ztkn2 bilemedim belki fotoda öyledir ama çizgiler birbirine çok yakın öyle olamaması gerekiyor
Ztkn2 Bbgg gerçekten mi ya hala inanamıyorum adetime bugün geçerse 1 gün kalıyor ne yapmam lazım bekleyeyim mi
Bbgg Ztkn2 evet evet bekleyin ☺️ ya bu testler bir değişik açıklık koyuluk konusunda , yarın yine yapın hatta bakalım koyulaşma olucak mı ama bana var gibi geldi ama çoook yeni varsa
mom_51 Çiçeğim üsttekinde çizgi var ama alttakine idrar fazla gelmiş sanırım bozuk gibi. Siz yine gününüzü bekleyin 🫶💖
[silindi] Ztkn2 inşallah vardır ❤️ daha güvenilir bir test alma imkanınız varsa alıp onunla deneyin birde.
mom_51 Ztkn2 umutlandırmak istemem ama var kız sanki. Bence var yani. Sen yinede her ihtimale karşı günü bekle. İnşallah güzel haberlerle gelirsin çiçeğim 🫶🫶🌸💖
Ztkn2 Bbgg ay heyecanlanıyorum gerçekten yaaaa umudum bu ay tamamen kesilmişti inşallah hamileyim diye mesaj atmayı bana da nasip eder rabbim isteyen herkesim kucağını boş koymasın 🥹