gormez Canım bu haftalarda normal ama çok tedirgin olduysan çok stres yaptıysan korkuyorsan yine de bir kontrole git en azından için rahatlar ama normaldir yani kişiden kişiye değişiyor yani sürekli hissedip bi anda hissetmemen de iyi değil ama yinede doktora danışıp içini rahatlatabilirsin