Deleted33000 bebeğim 4 aylık olduğunda boynuna taktım şuan 4 yaşına girmek üzere hala boynunda etkisi var mıdır yoksa yapısal bişey midir bilmiyorum ama azı dişleri hariç tüm dişler çok rahat çıktı ağız suyu sancısı illa oldj ama aşırı değil hafif iştah eksikliği oluyordu anlıyordum diş çıkaracak. Kopar ağzına atar diye endişelenmeyin bebekler için olanlarda her boncuğun yanlarında düğümler oluyor özel yapılıyor yani. Ben bursada yaşıyorum kapalı çarşı tarafında tesbihçiler çok oluyor bi tesbih dükkanından almıştım internetten pek güvenemedim. Çevrenizde varsa tesbihçiler oradan temin edebilirsiniz daha güvenilir olur bence🙂