Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim iki üç gündür aol kasığıma bıçak saplanır gibi oluyor. Daha önce öyle olup doktora giden var mı acaba normal bir şey mi yoksa doktora gisem mi. Az önce çok şiddetli oldu ağladım acısından ama anlık sürdü 20 saniye falan. Neden oluyor acaba