Kızlar sezeryan günümüzü aldık Nasip olursa 3 kasımda ❤️❤️❤️
Kalbimde saglıkla gelsin canım kaçıncı hafta oluyor
Kalbimde kaçıncı haftada aldınız
Üst
Emanetimi_bekliyorum canım şuan 35+5 im 39 haftanın başı oluyor sanırım
Kelebek06 35 +5 im canım