Tam 7. Haftadayız bir çok yere yazdım belki görmüşsünüzdür boş gebelikten şüpheleniyor bir ümit halen bekliyorum oluşur bebiş diye
Ama bugün çok kanamam geldı hastaneye yatırdılar şuan tek başıma kalmak zorundayım kimseye belirtmesem de çok korkuyorum sizden dua istiyorum sağlıkla çıkayım gebelik devam etsin bebiş oluşsun bu ana değsin acı çeksem de razıyım diyorum Rabbim kimseyi bu duruma getirmesin