Perim2 kızım su an 3 yasında ben 8 haftalık hamileyim herşey planlıydı istiyorduk doğduğunda 3,5-4 yaş farkı olacak gayet yeterli fazlasını zaten istemezdim daha azını da istemezdim bence en az 3 en fazla 5 yaş olmalı fazla olunca cocukların hayatları bagımsızlasıyor biri okulda biri evde hepsi farklı zamanlarda büyüyor kafalar aynı olmuyor benim abimle aramda 9 yaş fark var ergenliğime kadar aşırı kopuktuk daha az yaş farkı olanların daha sıkı fıkı gerçekten kardeş olduklarını görüyorum