Arkadaşlar 27 haftalık olduk. 2. Gebeliğim. Göbeğim aşırı çok büyümüş. Kemik yapım ve iç karnında küçük olduğu için gerçekten çok zorlanıyorum hep uzanmak zorunda kalıyorum. Azıcık ayakta kaldımmı hemen oturmam lazım. Her yerimde baskı hissediyorum ve doğuma 3 ay var ve çok korkuyorum bu 3 ay nasıl geçecek diye. Bu durumdan dolayı erken doğum yapmak zorunda kalan olmuşmu? Çok tedirginim