Arkadaşlar 27. Haftadayım yaklaşık bir haftadır böbrek kısmında nasıl tarif edeyim tam olarak hani göbeğimizin yan kısımlarında böbreklerimizin olduğu yerde ayakta olunca baskı ve ağrı hissediyorum. Uzanırken bir sorun yok ama. Acaba böbrekleri demi bir problem var veya bebeğin baskısını? Ayrıca bu hamileliğimde göbeğim aşırı çok büyüdü