busra05_ Selam kızlarr misafirim var daha önce pişirdiğim sarmam dolapta ancak yarına insanlara nasıl ısıtıp servıs yapmalıyım üzeri kararmaması için??
busra05_ Bsracbn a nasıl yapabılırım çok azını ısıtacagım cunku gelenlere bir tencere yapmıştım cenaze tazıyeye gelenler oluyor ısıtayım diye anlatır mısın
Bsracbn busra05_ canım çok az bir şey tereyağı koy o eriyince salça koy bi tık kavur çok az ondan sonra su koy salçalı su olsun bi tık kaynasın sarmaları koy ısınsın istersen bir kaç tanesine dene beğenirsen yaparsın
busra05_ [silindi] ahaha kararmadıysa ilk pişirmede ikincide ısıtınca kararıyo ya mıkrodalgada yapınca tabii, ben ocaga almaya kıyamıyorum suan ufak mısafır için kocaman sarmayı ziyan etmek ıstemedım ısıtarak tekrar😂😂