[silindi] ilk kızımda sadece ikili ve şeker yüklemesi yaptırmıştım, şuan 27 haftalık ikinci gebeliğim ikiliyi yaptıramamıştım dörtlüyü yaptırdım biraz riskli çıktı sıvı aldırma yada fetal DNA önerdi doktor günlerce kendimi yedim bitirdim eşimde boşuna üzülme be gelirse başımızın üstünde yeri var rabbimden dedi Tabikide öyle kendimi hazırlamak istiyorum dedim bende ikinci kez detaylıya girdim, doktor hiç bir şeye yine rastlamadı hastaneden çıkarken ne gelirse allahtan deyip yüreğimi ferahlattım. Aklım olsaydı asla yaptırmazdım ve doktor bana eğer sıvı aldırırsan bebeğinde sorun varsa aldırma şansın var dedi bütün dünyam başıma yıkıldı resmen eğer böyle bir müdahale düşünceniz yoksa kendinizi hiç boşuna strese sokmayın detaylıya girin bence gerisi Allah’ın takdiri