Kızlar selam 🌸
Bugün 37+3’teyim doktor kontrolüm vardı çok şükür herşey yolunda 1 hafta içinde doğum olabileceğini tahmin ediyorum dedi tabi ister istemez beni telaş sardı Vajinal doğum olması planlanıyor , olumlu desteklerinize ihtiyacım ver ilk doğumum olucak 🙏 sancıyı hissetmekten ziyade doğum koltuğuna oturduktan sonraki süreç beni korkutuyor ortalama ordaki süreç kaç dakika sürüyor olumlu destek ve bilgileriniz ricadır