Kızlar 29 haftalık oldum yeni bir haftadır bebek aşağı pozisyonda ve adet olcak gibi kaşık ağrısı bel ağrısı vs çekiyordum sürekli idrar buraya kaç kez yazdım doktora gittim nst sancı çıkmadı doktor aşağıda başı normal böyle olması dedi rahim ağzı uzunluk olması gerektiği gibi dedi acildeki doktor idrar yolu enfeksiyonun olabilir dedi munorol yazdı onu içinde biraz düzeldi gibi oldu ama sonra gene aynı devam etti baskı hissi ağrılar
bugün biraz daha iyiyim baskı hissi azaldı idrara çıkma isteği de azaldı ama bugün lavaboda bi kez böyle sarımsı hafif yeşil gibi akıntı oldu ama çok az çamaşıra gelmedi peçeteye biraz da bugün su içemedim fazla yani ama korktum nedense nişan falan olur diye çünkü kaç gündür psikolojim bozuldu ağrılardan