Miniginannesiiii1111 2812 hiçbir bilgim yok inan 🙂 artarmi daha diye en güzeli sizin konusup öğrenmeniz
gizembozdemir Ben de fiyat aldığımda 28 bin normal 50 bin sezeryan dediler sağlık güvencen yoksa fiyatlar 2 katına çıkıyor
2812 gizembozdemir normal niye öyle ucuz acaba 🤣sağlık güvencem var çok şükür de çok birşey değişeceğini zannetmiyorum
2812 gizembozdemir evet baya fark var başkentin hekimleri iyi evet ama yarı özel olmasına rağmen muayene olsun vs olsun diğer fiyatlar olsun epey alıyor bence
gizembozdemir 2812 yüksek tansiyonum var benim de Mehmet murat ışıkalana gittim çok memnun kaldım ama muayene bile 3600 sigortam olmadığı için doğum da çok yüksek ben devam edemedim
2812 gizembozdemir evet biliyorum detaylıya ona gittim cidden çok iyi ama işte epey pahalı dediğiniz gibi size de çok geçmiş olsun şimdi kiminle devam ediyorsunuz
Ezgi3545 gizembozdemir gerçekten aşırı cana yakın bir doktor. Onda doğum yapanlar var mı bilginiz var mı doğum konusunda yorumları ne yönde
gizembozdemir 2812 şehir hastanesinden devam etmeyi düşünüyorum tansiyonun risklerinden dolayı tam teşekküllü bir hastanede doğum yapmam önerildi eren haytoğluna randevu aldım