Gzmsert Aranızda 1 cm açık ve sancılar devam ederken bu ilacı kullanan var mı? 33+4 haftalığım 4 saatte bir bu ilaçtan içiyorum.
Sayoss Gzmsert bende bundan kullandım hastanede yatmıştım doğum zamanım geldiğinde benim sancım çok oldu ama açılmam çok zor olmuştu ve 3 gün süren normal doğum sancısından sonra sezeryan oldum meğerse aldığım bu ilaçlardanmış açılmamın olmaması inşallah sizde sıkıntı olmaz ama aklınızda bulunsun doğumunuz olduğu zaman doktorunuza söyleyin bu kullandığınız ilaçları
XMirageX Bana duzenli sancılarım için hastanede bundan kullandılar. Önceki 20 dk da bir 3 tane, sonra 3 gün boyunca 6 saatte bir şeklinde.
Gzmsert Doktorum verdi benimde hastaneye yattm 15 dk da bir kullandım 1 saat içinde sonra 4 saatte bir kullanmaya başladım hala da başlıyorum tek korkum erken gelmesi 36 haftaya kadar 4 saatte bir kullanmaya devam edicem. Umarım o haftaya kadar bekler