Kızlar uzanıyodum gayet iyiydim öğlende. Kalkarken birden karnımın sağ tarafında bi kasılma oldu, çok korktum. Bir süre devam etti, ama sonra geçti. Şimdi de hafif kasık ağrım oluyor, dinleniyorum. 10 haftalığız normal mi bu kasılmalar sizce? Kötü birşey yoktur umarım ptesi kontrolümüz var 🙏🏼