Mrvmrv78 Ben spinal oldum.Sonrasinda 12 saatte bir ağrı kesici yaptılar onun bıkac saat ağrı hissetmedim sonra hep çok ağrım oldu.
Arkadaşım epidural oldu, belindeki katateri çıkarmadılar, ağrısı oldukça oradan uyusturdular çok rahat oldu,acı çekmedi