kyaas seher_edz referans dışı değerin normal den yüksek olduğunu yanı gebelik olduğunu gösterir referans aralığında çıksaydı gebelik yok demekti hayırlı olsun
kaya_kaya seher_edz referans dışı demek normalin alti veya üstü demek sizin kan değeriniz yüksek gebesiniz hayırlı olsun 🙏☺️ yüksek olduğu için referans dışı diyor
betulsezer33 seher_edz gebesinizzz ALLAHIM HAYIRLISIYLA KUCAĞINIZA ALMAYI NASİP ETSİN İhtimalle doktorunuz iki gün sonra tekrar beta hcg isteyebilir artma olur mu olmaz mı diye
senos15 seher_edz  canım bak bende de referans dışı yazıyor gebeysen öyle yazması gerekiyor zaten