busrao53 Merhabalar. 22 haftalık hamileyim . Ara ara karnım taş gibi oluyor . İlk bebeğim de böyle olduğunda sancı çıkmıştı ama 35 . Haftadaydım. Acaba bu haftalarda böyle birşey yaşayan oldu mu
kurtaricimelekk busrao53 25 haftalık inanılmaz sık oluyor karnımın derisi yarılacak sanıyorum artık öyle bi gerilme taşlaşma oluyor normal mi acaba bilmiyorum
Busranur_mnts busrao53 21 hafta benim afedersin ilişkiden sonra olmuştu kasıldığı için herhalde birkaç dkya geçti rahmin sertliğini hissetmiştim baya
2812 kurtaricimelekk yemekten sonra sindirim problemi artık başladığı için oluyor benim bildiğin hepsi taş oluyor sindirimden ötürü olduğunu anlıyorum mesela
busrao53 Acile gittim nstye soktulat sancı falan çıkmadı. Temızlık yapmıştım bugün ondan oldu sanırım ama ara ara da oluyor. Daha çok dinlenmem gerekiyormuş.