_Birmelekannesii_ bana da işte 14’ün sonunda 15’in başı gibiydi 14. haftanın sonunda %100 kızdırdı özel bir hastaneye gitmiştim doktor da iyiydi yani sonra kendi doktoruma gittim o da kıza benzetmişti ama erkek goruyirum suan dedi ama iste hafta ici tekrar sabah erken saatleeinsw gel bakalim dedi merakla bekliyorum bende kizim var erkek cok istyordum ama once kiz dediker ya ona alismisdim sevinemedim bile yaa😂😂 hala korkuyorum yeri kiza cevrilir diye