dilos178 Adete 5 gün var kan verdim 1.20 cikmis sonucum morelim bozuldu ikinci cocuk neden bukadar zor oluyor anlamiyorum
Havin49_ dilos178 ikinci çocuk çoğu kişide zor oluyor bence ama bazı kadınların rahmi de çok doğurgan ablamın oğlu 4 yalında hala 2. Olmadı bende 2.5 şendir oğlum 14 aylık 4 aylık ikize hamileyim
kyaas dilos178 kesinlikle kafanıza takmayın gerçekten bu önemli kızım 4yaşında ikinci olsun artık dedik 4.ay hamile kaldım şuan 16haftalık
edayyyy Cimcime30 bende elendim dün niye olmuyor ya 11 ay oldu bu ayla doktora gittim herşeyin çok iyi dedi kan verdim tekrar döngünün 21.günü kan verecegim sonra bi tedavilere bakıcaz neden olmuyor anlamıyorum yapabilecegimiz bişey var mı ki kendimizin bu ay için
[silindi] Havin49_ ama bu kişiler baya süre girmiş araya 14 aylık çocuk ve 11 yaşında çocuk var ortada aradaki zamana baksana canım rahmide bu süre içinde durur o kadar zaman girmiş araya ❤️ Allah isteyen herkese kolaylıkla versin.
Ballkusum_33 Cimcime30 canım letu yerine femara alsan daha iyi olur letu femaranin benzeri bı ilaç ama ben ilk çocukta kullanırken doktor letu vermek isterse eczane alma yazdigimin birebirini bul dedi tam dediği gibi eczane letu verdi muadili diye ama ben femara istedim o daha iyi bilgin olsun.
Havin49_ [silindi] bende onu diyorum cnm üst üste yapınca daha çabuk oluyor ara koyunca rahimde temeblikler oluyor
[silindi] Havin49_ evet gerçekten de öyle Bence rahim duran bişey de zaman girince de daha tembelleşiyor
Cimcime30 Ballkusum_33 alla alla bana önce Letu dedı sonra klomen dedı ben de hocam letu demıstınız dedım letuya başlattı ıkınyumurtam büyüdü letuyla
Ballkusum_33 Cimcime30 bende ilk klomen kullandım bende işe yaramadı ama femara en iyisi ben femara kullandım çatlatma iğnesi olmama gerek kalmadan hamile kaldım 😊