32 de doğum iznine çıkıp o şekilde kafam rahat başlayıp tamamlamıştım. Sonrada hepsini yıkayıp hazırladım. Işteyken vakit geçiyordu evde oyalanırım hazırlıkla diye bıraktım sona ben. Bir ölçütü yok istediğin an başlayabilirsin ama hemen birden alma herşeyi aylara böl bitmesin alışveriş hakkın çünkü çok zevkli oluyor 😅