Seyma190623 madrebebekten yaptirdim. Kumaş kalitesi iyi. Fiyat olarak da aşırı absürt fiyatta degildi. Fakat iletişimde kötüydüler. İlgi alaka yok. O kadar söylememe yazmama rağmen yastığı beyaz dantel yapmislar. Pembe istemiştim. Kargolamadan önce Fotograf atar misiniz demistim atamayiz dediler bi sorun olmaz dediler fakat dikkat etmemisler. Saticidan çok memnun kaldigimi soylemeyemem ama kalite olarak güzel. Daha önce elababyden yaptirmistim trendyol hesaplari da var. Orasi bir tık daha pahalı ama ordaki alisverisimden daha çok memnun kalmıştım.
bu da mesajlasmamiz. İade edin falan dediler ama ugraşmak istemedim.
