bebeklerim__ Kızlar merhaba 🌸🩷 22 günlük kolik kizim var. Kiraz çekirdeği kemeri kullanıp faydasını gören oldu mu . ?
zeyyneepp bebeklerim__ kullanamadım benim kızım da çok gazliydi sabsiplex diye gaz damlasını biri onermisti 3 aylıkken ona başlamıştım o baya rahatlatmisti
DuruDefne_mommy bebeklerim__ kiraz çekirdekli kemeri ve patiği ben kullandım ama faydasını çok görmemiştim.Kızım kolikti patikleri ve kemeri ısıtıp kullanıyordum ama hiç bisey fayda etmemişti inşallah sizde işe yarar
Baklavaseverim bebeklerim__ Evet çok faydasını gördüm rahatlatıyordu kızımı geçici de olsa ondan mı bilemem ama takınca gazını daha rahat çıkartıyordu 😍
nusaiba Evet biz çok gördük faydasını epey rahatlatıyor. Ama çok en önemlisi sakin olduğu vakitlerde altını açtığınızda 10 dakika muhakkak karnına masaj yapın. Kolik başladığı zaman hiçbir şey işe yaramaz. Bol çıplak tene temas, duş bunlar da rahatlatır.
bebeklerim__ nusaiba kuzum yapiyoruz inan ki masajlar hareketler herseyi yapiyoruz. Dus da aldıriyoruz hic ise yaramıyor. Peki kemeri kolik saati gelmeden mi takmaliyiz yoksa sürekli durmalı mi
bebeklerim__ zeyyneepp suan nurse kullanıyorum. Günde 2 defa veriyordum. Ama sanırım daha fazla vermem mi gerekiyor. Aklımda olsun elimdeki bitince dediğini alayim.
bebeklerim__ DuruDefne_mommy ayyy insallah ise yarar arrik ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Suan kac aylik canim kızın? En son çözüm bulabildin mi koliklige
DuruDefne_mommy bebeklerim__ 6 yaşında şuan 😃ama bi 4 ay kadar devam etmişti bu süreç öyle kaldı aklımda. Simdi tekrar hamileyim dua ediyorum kolik olmasın diye