Sss1947 1.76 80 kiloyla hamile kalan varmı varsa kaç kilo aldı acaba suan tabiki gebelik çok istiyorum bu ay adet oldum ama 80 kiloyla hamilelikte nasıl olur kaç kilo alırım çok merak içindeyim ?
ilaaydakaplan Sss1947 ben 175 boyundayım 86 kilo ile hamile kaldım şu an 20+6 haftalık olduk 4 kilo aldım sadece🥹 Bebeğimin gelişimi de oldukça iyi
anneyim01 Sen yine iyisin güzelim ben 93 kiloyum 1.59 boy ben naprım bilmem İnşAllah Zayıflar öyle kalrım hamile ya Bi 89,84 lere insem rahatlıcam Dua et glm Alrsan 10,15 kilo Olr 95 le doğuma gideblrsin belkim Hakkında hayırlısı olsun
Sss1947 anneyim01 inşallah zayıflarız ya önemli olan hersey sağlık olsun gerisi kolay hamile diyetisyenleri var onlarıda düşünebilirzz
Sss1947 ilaaydakaplan yaaa ne güzel maşallah size bende suan kilomdan aslında şikayetçi değilim boyumuz var diye sanırım ama hamile kalırsam kaç kilo alırım onun için öncesinde zayıflamak istiyorumda bakalım
Tufu2 108 ile gebeliğim başladı suan 8. Ayımdayım 101 kg yim verdim bulantım olmamasına rağmen ama biraz dikkat ediyorum yani gece cok geclere birakmamaya calısıyorm yeme içmemi
Sedooo 36+1 deyim ben de kilolu olarak kaldım.75 kg dim şu an 88 kgdayim ilk 3-4 ayda da almıştım.Bir de son 3 ay her hafta nerdeyse alıyorum bir kg 😑ama bebiş alıyor benle onu anlıyorum.Dogima daha var tabi bellinolmaz ama şu an bebişim 3kg civarında 🫶Allah’ım hayırlı geçirmeyi nasip etsin.
mrstokk Ben🙋🏼♀️ilk gebeliğim 85 kilo ile kendiğimden kaldım ikinci 1.5 sene sonra klomen ve çatlatma iğnesi ile 90 kg ile kaldım 91 ile doğurdum 10 gün içinde 87 ye kadar düştüm sonra pandemi geldi 98.5 kadar çıktım 🤣
MerveErbudak Gamze-yagmur123 bende 95 le hamile kaldım 35. Haftamdayım 115 kiloyum boyum 1.70 ama sezeryan da kilo çok problem olucak mı bilmiyorum
Sss1947 Zeynepefem evet öyle gibi gözüküyor ama iri bi kadınım boyum ve kilom ikisi olunca olduğumdan daha kilolu gibi duruyor
Munevver_kaplan_33 Sss1947 senin boy iyiymiş ben 1.50 boyla 81 kiloyla hamile kaldım 2. Doğumumdu benim 86 ile doğuma girdim 81 ile çıktım ilkindee 71 kiloyla hamile kaldım 83le doğuma girdim 76 kiloyla çıktım ilk doğum normal 2. Sezeryan oldum 1yıl oldu doğum yapalı hala 81 kiloyum tabi emzirme döneminde 88 felan oldum yeni artık kilo verme sürecine girdim
esirtu 87 kiloyla hamile kaldim boyum 175 18 haftadamdayim 1 kilo aldım dikkat etmiyorum çok ta yiyorum